17 Kasım 2012 Cumartesi

Vintage-pin up ambalajlarındaki kozmetik



Bu aralar o kadar çok makyaj derslerine girdim ki, ben kendi stilim de hiç makyaj kullanmıyor olmama rağmen ilgimi çekmeye başladı. Hem erkekliğe bok sürdürmüyorum hemde yan gözle vitrinlerden yan yan ürünlere bakıyorum :)

Son olarak evimin orada Gratis mağazasından geçerken hadi dedim gireyim de bir sürü markanın olduğu makyaj ürünlerine göz atayım. Aman o da ne vintage-pin up tarzı ambalajlarda ürünler bana bakıyor. Ben sanki kıtlıktan çıkmış gibi görsellerine bakmak için hepsini tek tek elime aldım, kokladım, elledim o kadar hoşuma gitti ki anlatamam. Sırf ambalajlarında ki resimler için bile alıp evime koyabilirim.

Çok uzat miyim :) markanın ismi The Balm. Standında rujlardan, lipglosslara, aydınlatıcı dan  kapatıcı ya allıktan far setlerine kadar pek çok şey vardı. Ücretlerde gayet uygun. 

Araştırdığım kadarı ile de allık ve pudraların içinde paraben maddesi bulunmuyormuş. Yani gayet doğal ürünler. Valla haftaya doğum günüm var bana The Balm dan hediye almak isteyenlere hayır demem :))))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder