21 Kasım 2012 Çarşamba

Ön yargılardan kurtulalım!


Dün iş dünyasından tanıdığım ve moda ile alakası olmayan bir beyle sohbet ederken.
Blogumdaki yazıları okuma şansın oldu mu dedim.
Ya Dolly dedi senin konular beni sarmıyor, dedim ki hiç okudun mu "Hayır" dedi.
Stil konularından falan anlamam ben dedi, ayrıcana sen niye ruh ve stil konularına bu kadar taktın ki dedi.
Çünkü, şahsi düşüncem ruhunu yani kendini bilmeyen kişinin stilini de bulamayacağ
ıdır dedim.
Hemen arkasından dedi ki mesela ben fazla göze batmayan giysiler giyiniyorum. Öyle çok ortalarda olmak isteyen giysiler giymeyi hiç istemedim dedi hayatım boyunca.
Yani sen dedim senelerdir bu stildesin öyle mi? şaşırarak EVET dedi.
Bana, bu güne kadar ne giyeceğimi bilemedim ne bulsam giydim deseydin başka cevap verecektim ama bana bu kadar kendinden emin senelerdir giydiğin tarzı ve stili o kadar iyi anlattın ki dedim. 
Senin stilin ortalarda olmadan fark edilmeden giyinmek dedim, EVET dedi. 
Eeee yani sen aslında farkında değilsin ama kendini keşfettikçe STİLİNİ de bulmuşsun ve hep aynı çizgide devam ettirmişsin doğru mu dedim. Doğru dedi.
Bu da benim savunduğum şeyi teyit ettiğini göstermez mi diye sordum.
Bana bu sefer haklısın der gibi güldü ve peki ön yargılarımdan sıyrılıp okuyacağım dedi.

Ön yargılar maalesef hepimizde var, aslında bu hikaye bana büyük ders oldu.
Ben de gün geliyor, senelerdir bana öğretilen şeylerde ısrar ediyor gerçekleri yargılarım yüzünden göremiyebiliyorum.
Bana her gün mesaj veren evrene ve birbirinden eşsiz ruhlara sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder