2 Kasım 2012 Cuma

Ruhu olan bir cüzdan aldım!


la petite Dolly olarak; hayallerin gerçeğe dönüştüğü yaşanmışlıklardan, ruhsal potansiyellerine adım adım yaklaşan kişilerin hikayelerinden ne kadar etkilendiğimi her defasında söylüyorum ve mümkün oldukçada sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Bugün yine buna benzer bir konudan bahsetmek istedim sizlere.

Hayallerini, yeteneklerini gerçeğe dönüştürmüş kişilerden ne kadar ilham alıyor isem onların ürettiklerinden de bir o kadar zevk alıyorum.
Hele de bu kişiler size özel şapkalar, elbiseler, takılar yapınca tadından yenmez oluyor.
Kişi aslında bana bir şey yapmakla kalmıyor bana sanki ruhundan bir damla akıtıyor.

Son dönemlerde maalesef hepimiz toplu üretimle yapılan genelde insan eli değmeyen makinelerin yarattığı ürünleri kullanıyoruz. Zaraya gidiyoruz elbise alıyoruz, Mangoya gidiyoruz manto alıyoruz ve gardıroplarımıza dahil ediyoruz. Evet görünüşte çok güzel ama kendime soruyorum bu ürünlerin ruhu var mı ?

Eskiden gömlek giymek isteyenlerin ayrı, pantalon giymek isteyenlerin ayrı terzisi vardı, giderdiniz ölçülerinizi alırlardı sizin ölçülerinize stilinize göre gömlek dikerlerdi.
Gömlekten ziyade size ait olan bir şeyin hissinide satın alırdınız aslında ve en önemlisi onu kolay kolay başkasında görmezdiniz çünkü o gömlek/pantalon/etek sizin kokunuzu sizin stilinizi sizin ruhunuzu temsil ederdi. Tabiki yapanında enerjisi üzerinizde olurdu, size sevgisini yaptığı ürün aracılığıyla sunmuş olurdu.

Son zamanlarda bu kadar spiritüel işlerin içinde olmamıza rağmen maalesef bazı toplum kurallarından yada zorunluluklarından dolayı hepimiz aynı şeyleri yapıyoruz.
Aynı modaya uyuyoruz, ucuz diye aynı çin ürünlerini kullanıyoruz, toplu üretim daha uygun fiyatlı olduğu için zara/mango/bershka gibi mağazalardan alışverişimizi yapıyoruz. Biz aslında bu ürünleri üretenleri değil sadece onları bize sunanları görmüş oluyoruz. Onlarda ürünleri kendileri yapmadığı için sadece aldıkları satış eğitimleri ile bize ürünlerin enerjilerini geçirebiliyorlar. 
Ben size sorarım hanginiz alışveriş yaptığınız Zara şubesindeki kasadaki kızın ismini biliyor ? yada size ürün sunan satış sorumlusunun ismini biliyor yada ismiyle ona hitap ediyor? bu ne kadar acı değil mi ? Aslında ürünün ruhu olmadığı gibi ürünü size sunan kişiyle de iletişiminiz olmadığı için orada da bir enerji alışverişi yok maalesef.

Ben bunları düşünürken geçen haftalarda güzel kalpli arkadaşım YILDIZ NASİ, Bolivyada yaşayan ve para kazanmak için kendi ürettikleri ürünleri satan kadınlardan bahsetti.
Bu kadınlar aslında hayatlarını, sıkıntılarını, yaşanmışlıklarını yani kısaca ruhlarını yansıttıkları kendi stillerinde ürünler üretiyorlar ve şu anda aslında hepimize uzak olan  %100 el emeği ve tamamen doğal ipliklerden üretilen ürünleri satıp hayatlarını geçindirmeye çalışıyorlar.
Ve en güzeli hepsinin bir hikayesi var; kimisi kocasını, kimisi kendilerinden bile çok önemsedikleri çocuklarını, kimisi  yeri geldiğinde sırdaşları olan hayvanlarını konu almış.
Sonun da bu ürülenden bazıları elime ulaştı, önce  aldım elime  burnuma götürdüm kokuyor evet ya köy kokuyor yaşanmışlık kokuyor insan enerjisi kokuyor. Üzerinde birde etiketi var kimin yaptığının ismi yazıyor.
Bunları gördüğüm anda aşık oldum, hepsini almak istedim ama tabiki bu sadece maymun iştahlılığımdan :) Dakikalarca baktıktan sonra onlar beni seçsin istedim, elimi uzattım ve beni seçene dokundum. (2 tanesine sahibim ama bir tanesini de sevgili arkadaşım İpek bana erken doğum günü hediyesi olarak verdi)  
Hikayesiyle, enerjisiyle, alın teriyle, kokusuyla işte bana ait olabilecek cüzdanlar.


Onlar şu anda fiziken çok uzak olsalar da ruhları bana geçti, sevgileri emekleri bana geçti. Size garip gelecek ama eskiden çocuklar nasıl yeni alınmış ayakkabılarıyla yatarlardı bende çocukluğuma döndüm ve bu cüzdanları yatağımın baş ucuna koydum ve üstünde yazan emeğini koyan o kadına seslendim "Lucha Sosa" eline sağlık teşekkürler beni çok mutlu ettin dedim eminim ruhu beni duymuştur :)

Sizler de bu kadınların hikayelerindeki sevgiyi enerjiyi, kendi ruhunuza getirmek isterseniz halen satışta :) almak isterseniz lapetitedolly@gmail.com a mail atmanız yeterli.

Onların geçinmeleri için aslında onlardan ürün değil emek ve hikaye aldığınızı da unutmayın derim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder