28 Kasım 2012 Çarşamba

Bu hafta ki konuğum "İddiasız İddialı" Posh by M

















İnsanın her yaşı; ona farklı bir bilinç ve farklı bir bakış açısı veriyor. 


İnsanın her yaşı; ona farklı bir bilinç ve farklı bir bakış açısı veriyor diye düşünüyorum.

Ama bunun dışında bazı yaşlar var ki hormonlara, ortama ve yaşayış tarzımıza göre de hayatımız da farklı hayaller ve stiller oluşmaya başlıyor.

Eskiden daha genç yaşlarda anne olurken kadınlar artık 25 - 35 yaş arası çocuk yapmaya başlıyor. Kadın günümüzde o kadar çok kişiliğe bürünüyor ki, hem anne hem patron hem kadın, hem hem hem bitmiyor :) O yüzden Milattan önce milattan sonra gibi, çocuktan önce çocuktan sonra denilen dönem başlıyor.

Çocuktan evvel daha seksi, daha gösterişli daha renkli bir hayat ve stil yerini daha sade daha daha konforlu ama şık parçalara yerini bırakıyor.

Bu dönem bunları araştırırken evren yine bana öpücüğünü yolladı ve tam da bu ikilemi yaşayan harika bir kadınla tanıştırdı beni.
Mehtap Parlar Hiçsönmez yani namı diğer Posh by M

Spor spikerliği yaparken dünya tatlısı bebişinin dünyaya gelmesi ile hayatı değişen. Hayatı ile birlikte stili de değişen ve blogger olan bir kadın.


Komşu komşuya gider altın günü yapar da :) eeee blogger bloggera gider Stil günü yapmaz mı dedik :) Ve bir araya gelmek için gün belirledik.

Mehtabın evinin kapısını çaldığım da kapıyı Mehtap ile birlikte bana harika gözlerle bakan küçük beyefendi açtı. Ona daha evvelden de benden bahsetmişler bir Dolly deyişi var yersiniz. Küçük bir beyefendinin beni ismim ile karşılaması zaten beni benden aldı :)

Nefis bir kek ve çay keyfi ile sohbete başladık.

Mehtabı size kısaca tanıtmak isterim. Mehtap her ne kadar kabul etmese de tam bir İzmir güzeli. 
Tülin Kermen hocamın da ona dediği gibi "İddiasız İddialı" biri Mehtap.

31 yaşındaki Mehtap liseden sonra 4 sene arkeoloji okuyor ama bundan tatmin olmayarak kendini İstanbul'a atıyor.
Pera Güzel Sanatlarda, Sinema - Televizyon okumaya başlıyor ve tercihini spikerlik ten yana kullanıyor.
Show TV - Haber Özel gibi projeler de kamera arkası daha sonra kamera önü derken, bir dönem Reality Show - Çırak yarışma programında yer alıyor.
En son Euro Sport News de spor spikerliği yapıyor fakat hamile kalması ile bütün hayatı değişiyor.

Çocuk ile birlikte 20 kilo alan Mehtap maalesef hayata küsüyor ve hiç bir şey yapmak istemediği bir dönem başlıyor. 
Yavaş yavaş kendine geldiği dönemde artık bir şeyler yapması gerektiğini düşünen ve ona çok destek olan eşinin fikir vermesi ile acaba blog yapsam mı diyor.
Ve böylece Mehtap, tutkusu olan aksesuar zevkini bloguna akıtmaya başlıyor. Bloguna ulaşmak isterseniz www.poshbym.blogspot.com


- Mehtap için stil nedir?
Stil kendini ifade ediş biçimidir. Stilim ile duygularımı anlatıyorum.
Gençken herkesin giydiğini giyebiliyor insan ama yaşla birlikte stilin ve seni ayırt edici noktaların oluşmaya başlıyor.

- Çocuktan evvel ki stilin ile çocuktan sonraki stilin arasındaki farklar nelerdir?
Eskiden daha çılgın, mini etekler topuklular giyerken şimdi oğlumla dışarı çıkarken düz ayakkabılar, gardırobumda daha evvelden hiç olmayan uzun eteklerim olmaya başladı.

- Peki oğlunun arkasında koştururken, nasıl stil detayları ile kendine şıklık katıyorsun?
Şık uzun elbiseler, midi boy etekler, sade giysi üzerine şık ama sade aksesuarlar. Bazen sadece büyük tasarım bir çanta ile şıklığımı tamamlayabiliyorum. 
Hem çocuğumun ihtiyacı olan şeyleri içine rahatlıkla tıkıştırıyorum hem de tarzımı tamamlayabiliyorum.







- Aksesuarlara olan düşkünlüğünü biraz anlatır mısın ?
Ayakkabı ve çanta düşkünlüğüm hep vardı ama kolye, küpe ve yüzük gibi aksesuarları 5-6 sene evveline kadar takmazdım çünkü bana yakışmadığını düşünürdüm.
Ama yaşla birlikte onun da dönemi geldi ve bir gün bana bu yakışır herhalde diye diye deneye deneye hem kendi tarzımı oturttum hem de ilgi alanım haline getirdim.
Bir dönem bilezik takıntım oldu, sadece bilezik takıyordum bir dönem sadece küpe derken bir baktım hepsinin koleksiyonunu yapar hale gelmişim.
Giysilerimi her yerden alabilirim ama takılarım özel olmalı.

- Aksesuarların da tercih ettiğin materyallerin var mı?
Altın rengi favorimdir, Vintage ve eskitilmiş etnik havası olan parçalar










- Senin için özel anlamı olan bir aksesuarın var mı?
Var, Vatoz derisinden yapılan bileklik.
Vatoz balığı vahşi bir balık ama bu balık türüyle yüzmenin keyfini yaşadım. Vatoz balığının derisinden yapılan özel tasarım bilekliği kolumda taşımak bana heyecan veriyor.





















































- Ruhunu, stiline ve yaşamına aktardığını düşünüyor musun? Bunların ortak noktaları nedir?
Evet düşünüyorum. Ortak noktaları "İddiasız iddialı" , bunu hissediyordum ama kelimelere dökemiyordum ama öğretmenimiz Tülin Kermen bunu çok iyi ifade etti.





- Sezonun trendlerinden beğendiğin bir parça var mı?
Stilime uyduğu için Deri , eskiden beri çok severdim ama bu kadar çok tasarım bulamazdım şimdi moda da olduğu için bolcana bulma şansım oluyor.
Zımba detayı da sevdiğim bir trend. Sneakers ayakkabılar, şıklıktan ödün vermeden stilimi yansıtmam için önemli bir aksesuar. 



- Kurtarıcı giysin nedir desem ne dersin?
Jean gömlek, ay bugün ne giysem dediğim de direk aklıma gelen kurtarıcı parçamdır.








- Sevdiğin tasarımcılar?
Alexander Wang, Zeynep Tosun, Rick Owens deri ceket, Balenciaga, Christian Louboutin






- Hiç bir zaman giymem dediğin bir parça var mı?
Şalvar pantolon 

- Ucuz kaçık noktası markalar?
H&M, Zara, Top Shop, eşimle çok fazla yurt dışı seyahati yaptığımız için pazarları, outlet mağazaları ve indirimleri çok takip ediyorum.

- Alış veriş yaparken kendini en iyi hissettiğin yer?
Londra da alışveriş yaparken sokaktaki insanları izlemeyi çok severim. Kendilerine has bir giyim stilleri vardır. Kendime yakın hissettiğim için çok zevk alırım.



Mehtapçım harika bir gündü. Keyifli ve içten paylaşımların için çok teşekkürler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder