6 Kasım 2012 Salı

Günün la petite stili "Beautiful Day"





































Sevgili la petite dostları,

Günün stil çalışmasını yapmak için bilgisayara oturdum ki, sevdiğim bir arkadaşım aradı ve konuşmaya başladık.

Konu kendiliğinden aktı gitti. Gün içinde ruhumuzun yapması, dönüştürmesi gereken şeyleri hepimizin az çok bildiğini ama buna rağmen, bazen evrendeki zorlayıcı enerjiler ile hepimizin yeter ulan artık bu günde bitmeyecek mi dediğimizi ve hiç bir şey yapmadan öyle yatağın içinde yatmak istediğimizi konuştuk.

Bu hal üstünüze geldiği zaman kendimize sormalıyız; bu duygular  ruhumun sınavını gerçekleştirmeme yardımcı mı oluyor? Yoksa egom beni oyalayarak ruhumun sınavını ertelemem için yaratıcı oyunlar mı oynuyor?

Konuşmanın sonunda arkadaşımla yatağın içine girmeden de neler yapabilirizi konuşmaya başlayarak ilk adımı atmıştık, bu adımı atmamız bile bize mesajların gelmesini sağladı. Unutmayın siz evrene bir adım atın o size 10 adım gelecektir :)

Konuşma biterken de baktım ki fark etmeden, elim hep yeşil ve toprak rengi ürünlere gitti ve günün kombini aslında kendiliğinden gelmişti.

Arkadaşıma o an dedim ki ruhumuzun ne demek istediğini en iyi nasıl anlarız doğanın kollarına kendimizi bıraktığımızda. Keşke şimdi karşımızda yeşillikler, çiçekler, böcekler olan bir manzara olsaydı doğanın kokusuyla, renkleriyle, sesleriyle nasıl kendimize gelirdik :) 

Yeşiller ve toprak tonları bize doğadan birer armağan, ne zaman hayat yolculuğumuzda yolumuzu kaybetsek mutlaka müthiş güzelliğiyle bize rehber olurlar.

Madem gün içindeki koşturmadan biz onlara gidemiyoruz onlar bize gelsin dedim ve DOĞA gibi olalım ve enerjimizi akıtalım diye bu çalışmayı yaptım.

Bu çalışmama özellikle fazla aksesuar koymadım çünkü insan iç güzelliğine gitmeye başladığı her durumda bilir ki, aksesuarlara ihtiyacımız yok. Bizim yalın halimiz en harika güzelliğimizdir.


Arkadaşımla konuşmayı bitirdik, elimde iki güzel durum var.
1 - Arkadaşımla paylaştıklarımız dan sonra sadece bize ait harika mesajlar bulduk. (Canım arkadaşım ruhuna sağlık bu çalışma sayende oldu. Bu çalışma bizim gibi olan bütün ruhlara gelsin)
2 - Kombin çalışmasını size sunarken, bana ait olan bir hikaye ile sizlere ulaşma şansına eriştim.

Umarım size duygularımı ve hislerimi aktarabilmişimdir, bu güzel ruh yolculuğumda yaşadıklarımı sizlerle bu şekilde paylaşmak beni çok mutlu ediyor.
Umarım sizleri de mutlu edebiliyorumdur :)

Sevgilerle,
la petite Dolly 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder