2 Aralık 2012 Pazar

la petite Dolly Yılbaşı kermesinde fink attı...

Sizlere haftalar evvel "Ruhu olan cüzdan" başlığı ile birbirinden güzel, el emeği göz nuru olan Bolivyalı cüzdanları tanıtmıştım.
Tekrar okumak isteyenler için linki :)
http://lapetite-dolly.blogspot.com/2012/11/ruhu-olan-bir-cuzdan-aldm.html

Cüzdanlar bugün Yılbaşı dolayısı ile düzenlenen kermeste, hediye almak isteyenlerle buluştu. Cüzdanlar ile birlikte, birbirinden güzel hikayeleri olan yastıklarda mevcuttu.

Tabiki bende kermesteydim. Hem stand da duracak arkadaşım Yıldızı görmek hem birbirinden güzel cüzdanlarla hasret gidermek için :)










Cüzdan  ve yastıklara rağbet fazlaydı. Hepsi o kadar güzel ki kimi elleye elleye cüzdanın canını çıkardı, kimi bir tane aldı dayanamadı yine geldi başka bir tane daha aldı, kimi hepsine baka baka detaylarını sordu. Yani anlayacağınız alan memnun almayan pişman ayrıldı kermesten.











Tabi ben la petite olarak boş durmadım, stantlar arasında fink attım. Yemek standı, giysi standı, Noel ile ilgili hediyelik eşya standı, takı standı ne ararsanız vardı. Valla yalan söyleyemeyeceğim en çok takı stantları ilgimi çekti :) hepsini gezdim ve yaratıcıları ile tanışıp sohbet ettim.
Sizlere yazmak içinde bütün ürünleri mıncıkladım, kokladım ve hatta bir tanesini de satın aldım.

Satın aldığım kolye, cam tasarımcısı Berna Terziahmetoğlu'nun "Kathre" markasına ait bir ürün.

Hem etnik, hem modern, hem sade ve şık tasarımları bulabileceğiniz birbirinden güzel ürünler vardı. Bir tanesi vardı ki beni benden aldı, Masal Koleksiyonundan  bir yüz :) ve 40 gün 40 gece kutladığım doğum günüm bahanesi ile kendime hediye aldım. Laf aramızda, kolyeyi satın alırken hikayesini bilmiyordum ama evren yine bana yapacağını yaptı ve süper bir mesaj verdi.
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol" daha fazla söze gerek yok sanırım :)












Yaşam dansı koleksiyonunu daha ayrıntılı incelemek için http://www.kathre.com/yasamdansi.html













Masal Koleksiyonunu daha ayrıntılı incelemek için 



Sizin için seçtiğim bir kaç tane ürünü koydum ama siz gerisine de bakın derim hepsi harika! http://www.kathre.com/ (Fiyatlar 50 - 500 TL arası)




Tam karşımızda ki stant da tahtadan kolyeler satıyordu.
Onlardan da beğendiklerim oldu tabi ki :)

Art by Ayşe - Ayşe Bürümcekçi 






































Bir tasarımcı daha vardı ama onu da size daha ayrıntılı yazmak istediğim için, önümüzdeki günlerde atölyesini ziyaret edip, kısa bir söyleşi yapıp öyle yazacağım.
Ne yapayım ben de böyleyim işte etrafı karıştırıp çocuklar gibi zevk almadan size yazmak istemiyorum :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder