21 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı Hediye önerim :)

Sizde benim gibi, yılbaşı bahane hediye şahane şeklinde düşünenlerden misiniz?

O zaman şimdiden sevdiklerinize neler alarak mutlu ederimi düşünmeye başlamışsınızdır. 

Bu aralar hem düşünüyorum hem de mağazalara girip çıkıp gözüme takılanları not ediyorum. 


Son olarak Galata da CRASH mağazasına girdim ve beğendiklerimi sizler için fotoğrafladım. Mağaza da bir sürü hediye alternatifi var; hem vintage hem    tasarım elbiseler, özel tasarım t-shirtler ve el örmesi kazaklar bereler.

Hediye için bütçem ortalama 40-150 TL arası diyorsanız. Hem erkek hem kadınlara hediye almak için rahatlıkla girip alışveriş yapabileceğiniz bir yer derim. Girdiğiniz zaman la petite Dolly'den duyduğunuzu da söylemeyi unutmayın belki Ahmet indirim yapar :)






Bereler 15 - 25 TL 



Ahmet'in somurtan yüzüne aldanmayın, kendisi çok sempatik biri. Sadece gülerek poz vermeyi sevmiyormuş :)))





T-Shirt fiyatları genelde 35 - 40 TL civarı 






                        

Elbiselerin fiyatları 80 - 150 TL arası değişiyor





Birde üst katı görmek isteyin, orada da İNDİRİMLİ ürünler var!







www.crashgalata.com 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder