27 Aralık 2012 Perşembe

Bugünkü la petite konuğum kişisel gelişim danışmanı ve quantum enerji terapisti " Evren Gönenç"




Bugünkü la petite konuğum kişisel gelişim danışmanı, NLP ve Quantum enerji terapisti "EVREN GÖNENÇ"

Evrenin insanlara sunduğu bir sürü şifa yöntemi var fakat beni en çok etkileyen özel Quantum fiziği “Matrix Energetics” çalışması.

Evren kısa bir süre önce  “Matrix Energetics” konusunda Türkiye'deki aktif 5 uygulayıcıdan biri oldu ve tabi ben la petite olarak gidip bilhassa üstümde denemezsem çatlarım dedim ve Evren ile bir seans yaptım. Çok da memnun kaldım ve dönüşlerini hemencecik aldım.





Evreni size öncelikle kısaca anlatmak isterim. Çünkü sonrasın da takipçilerime “Matrix Energetics” çalışmasını hediye olarak vereceğim :)

Evren Gönenç, İstanbul Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nü ve sonrasında Boğaziçi Üniversitesinde Sosyal Psikoloji Bölümünde yüksek lisansını tamamladı. Tez döneminde üniversitede araştırma görevlisi olarak çalıştı. 

Psikolog kimliğini sonrasında, Livcon bünyesinde aldığı “Master Certified Coach” ve “NLP terapisti” eğitimleri ile birleştirdi.

Bedenin, zihnin, duyguların şifası ile ilgili eski/yeni felsefelerin, yöntemlerin peşine düştü. Meditasyon, imgeleme teknikleri, Reiki, Access/Bars ve Matrix Energetics gibi farklı enerji terapileri ile tanıştı.

Yani Evren Gönenç, bütünsel bir kişisel gelişim danışmanlık hizmeti sunmak için her türlü çabayı sarf etti :)

Peki nedir bu Quantum fiziği temelli dönüştürücü ve iyileştirici bilinci olan
“Matrix Energetics”

Bu sistem, hastalık-şifa ve realitenin yapısı hakkındaki inanç kalıplarımızın dönüşümü ile ilgilidir. Eski enerji kalıplarını yenileri ile dönüştürür.

Eski Enerji Kalıplarına örnek;

-Siyatik, Skolyoz, Ağrı gibi FİZİKSEL
-Düşük Enerji, Yorgunluk, Çakralar da Dengesizlik gibi ETERİK
-Borç veya Bolluk-Bereket Eksikliği gibi ZİHİNSEL
-Keder, Kızgınlık, Küskünlük gibi DUYGUSAL

“Matrix Energetics” seansında kişinin zihinsel, fiziksel, duygusal boyutta hızla iyileşmesi ve dönüşümü için kuantum seviyede realite dönüştürülür ve yeni sonsuz olasılıklar yaratılır. Fiziksel ve duygusal durumlar anında çözülebilir. Uygulama sırasında yumuşak bir dönüşüm dalgası hissedilebilir ve beden aniden tamamen gevşemiş bir hale girebilir. 


İşte benim gevşemiş halim :)








Eğitim ve Sertifikalar:
  • Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü, Yüksek Lisans
  • Certified Coaching, Livcon
  • NLP Practitioner, Livcon
  • Trainer’s Training, Livcon
  • Access Bars terapisti / uygulayıcısı, Eğitmen: Canan Bekdik
  • Zen Way of Counseling, Eğitmen: Svagito Liebermeister
  • Usui Reiki Master 3 A, Eğitmen: Gülbahar Yeni
  • EFT (Emotional Freedom Techniques) uygulayıcısı, Eğitmen: Gülbahar Yeni
  • Emo Trance workshop, Eğitmen: Sandra Hillawi
  • Matrix energetics uygulayıcısı: Eğitmen: Richard Bartlett- Melissa Joy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder