25 Aralık 2012 Salı

"Herkes kendi stil mesihi olacak"

20 Aralık 2012 tarihinde Zelda Zonk Karaköy de gerçekleşen 
"adL Moda Tahminleri eventi" harika bir kahvaltı eşliğinde yapıldı.






































Kahvaltıdan evvel yeni koleksiyon tanıtıldı, tabi bende hepsini incelemeden ve ellemeden bırakmadım. 
















































































Hepsini beğendim. Hem günlük hem de ofise rahatlıkla giyebileceğiniz, içinde kendinizi şık ve konforlu hissedeceğiniz parçalardı.

Kahvaltı masasında, adL ekibi ve Tülin Kermen eşliğinde moda blogger'ları  ile 2013 moda tahminlerini ve geleceğin modasını konuştuk.













































Tülin Kermen sohbet sırasında çok doğru bir noktaya değinerek, şu soruyu sordu; moda ve bütün sektörler bu kadar hızlı gelişiyor ve kendilerini bu kadar çabuk tüketiyor iken moda ikonları da uzun süre yer alabilecek mi sizce?

Bence Hayır!

Tabi ben spiritüel artı stil yazan biri olarak. Hem 2013 Stil Mottom hem de moda ikonları için ortak bir düşüncemi paylaştım o gün.

"Herkes kendi stil mesihi olacak" ve aynı zamanda "Herkes kendi stilinin efendisi de olmalı"

Ruhunu bilmeyen/tanımayan kişinin Stilinin olabileceğine de inanmıyorum ve bunu her defasında tekrarlıyorum.

Çünkü, her bir birey kendi içine dönmeli ve aynı bir mesihin yaptığı gibi bilincini, farkındalığını ve ruhunu dünyaya gelme amacına göre yaşamalı. 
Bunu yapan insanın tarzı da stili de özel olur!

Belki bu birazcık zaman alacak ama inanıyorum ki sonunda olacak :)





adL markasına önerileriniz var mı dedikleri zaman, petite ölçülerindeki kişiler için küçük de olsa bir collection çıkarmalarının iyi olacağını belirttim. Umarım en yakın zamanda bizim kadar minik kadınları düşünen daha fazla marka çıkar.





İsimlerimize göre hazırlanmış sandıklar eşliğinde bu güzel event ten ayrıldık.




Keyifli kahvaltı ve tüm emekler için adL ekibine teşekkür ederim, ellerinize sağlık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder