16 Ocak 2013 Çarşamba

Fularsız la petite, la petite siz fular olmazzz :)





Kendimi bildim bileli eşarp, fular, şal, atkı biriktiririm.
Önce babaanneminkileri çekmecesinden yürütmekle başlayıp. Sonra anneminkileri takarak sonrasında da kendiminkileri biriktirerek geçen yıllar.

Babaannem için bu bir kültür, bu bir gusto, bu bir stil işiydi. Renk renk desen desen özenle seçilmiş modeller. O kıyafetine uygun olanı taktıkça benim hevesim daha da artardı.

Tabii ki ben 12/13 yaşlarında taktığım zaman, hayırdır boğazın mı ağrıyor? veya 'o nedir ya babaannem gibi olmuşsun' gibi eleştirilere çok maruz kaldım ama fark etmez ben kendimi o kadar mutlu hissederdim ki hiç bir şeyin önemi yoktu.

Cebimde son param kalsa bile yine fular, yine eşarp, yine şal derim de başka şey demem :)

Hazreti google da araştırırken bu 40 bağlama çeşidini buldum ve sizlerle paylaşmak istedim. Bunları uygulayın güzelliğinize güzellik katın diye...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder