5 Ocak 2013 Cumartesi

"Bunlar benim olsun panosu"

Düşündüm taşındım madem spiritüel yoldan sürekli stile gidiyoruz.

Spiritüel liderler, Quantum tekniği, Kabala öğretisi, Başarılı insanlar ve bir çoğu hep kişinin başarıya giden yolda arzularımızı yazmamız veya resimlerini keserek panoya asmamız gerektiğini söylerler.

Hatta çoğu yaşam koçunun da danışanına ödevidir.
Ya yazdırırlar ya da hayallerin nelerdir kolajı yaptırırlar. Benimde açıkçası yaptıklarım yavaş yavaş doğru zamanlarda gerçekleşiyor şükür ki...

Madem böyle bir teknoloji var neden stilde kullanmayalım dedim.
Veeee arzuladığım ama alamadıklarım için 
"Bunlar benim olsun panosu" yaptım :)


Sizlerin de böyle hayalleri varsa seve seve burada yayınlamak isterim. Bana isim/soyisim ve ürünün resmini dollytosun@gmail.com a yollamanız yeterli!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder