9 Ocak 2013 Çarşamba

Oğuz Utku Güneş yönetmenliğin de ki "Adiller" tiyatro oyunu Cuma günü beni beklerrrrr :)


Tiyatro; kişiliğimiz, gelişimimiz ve hatta hatta stilimiz için bile çok önemli bir konu. O yüzden bende sizlere elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.

Bildiğiniz gibi geçen haftalarda "Sidikli Kasabası müzikali" ne olan hayranlığımı anlata anlata bitirememiştim.

Hatta "Doruk Şengün" ile da harika bir söyleşi yapmıştık. Önümüzdeki günler de de yine aynı ekipten "Efe Ünal" ile yaptığım renkli sohbeti sizlere yazacağım.

Ben bu ekibe hayran kaldığım için onların yarattıklarını yazmak bana inanılmaz bir keyif veriyor. Sağ olsun onlarda enerjilerini benden eksik etmiyorlar.

Sidikli Kasabası müzikalini bu kadar zirveye taşıyan bir isim daha var ki, aslında bence o gizli kahraman :)

Yönetmen "Oğuz Utku Güneş" 

Valla o kadar mütevazi ve o kadar kendi halinde bir adam ki :)
Asıl başarı bence "zor olanı kolaylıkla yapma meziyetidir". Ekibi sessiz sedasız toparlıyor, projenin her şeyi ile tek tek ilgileniyor. 

Sidikli Kasabası müzikali ile aynı anda bir oyunun daha yönetmenliğini yapıyor.
Oyunun ismi "Adiller"
https://www.facebook.com/AdillerTiyatroHal

Bu Cuma günü kar kış demeyeceğim bu oyunu izlemeye gideceğim ve hem oyunu hem de birbirinden değerli oyuncuları ile sohbetimi yazacağım.

O yüzden çokkk heyecanlıyım. Beni takip etmeye devam edin derim...

Bileti satın almak isterseniz 
http://www.mybilet.com/event/12866/









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder