28 Ağustos 2012 Salı

RUHUNUZU yansıtan STİLE ve RENKLERE sahip olmak ister misiniz ?


5 yorum:

  1. Sevgili Dolly,

    İnsan kendi çizgileriyle ruhunu yansıtırmış aslında, ama onu tanıyan, bilen arkadaşları da en az kişinin kendisi gibi yansıtırmış. Bunu birebir seninle tekrar gördüm☺Hem çekici hem feminen çizgileri birebir yansıtmışsın. Renkler harika, çizgiler harika…Astroloji özeti ile birlikte hazırladığınız bu güzel çalışma için tekrar tekrar Teşekkür ederim.En sıkı takipçiniz olmaya devam edeceğim…

    Sevgiler,
    Gülçin

    YanıtlaSil
  2. İşini severek, tutkuyla yapan insanlar beni her zaman heyecanlandırır ve yaşam enerjimi yükseltir. Bu aralar hayatımdaki iki kişi var yaşam enerjimi yükselten. Biri Zaz; bilmiyorum hiç dikkat ettiniz mi şarkı söylerken ki coşkusuna. Nasıl keyifle, nasıl isteyerek söylüyor şarkılarını. Diğeri de, vakitsizlikten hayatıma yeni bir arkadaş daha almak istemediğim bir dönemde damdan düşer gibi hayatıma giren Dolly ve onun bebeği La Petite:) Dolly’cim seni ve yaptıklarını hayranlıkla takip ediyorum. Buna benzer bir kombinasyon yapıp en kısa zamanda gecelere akmak istiyorum;)

    Pınar Kobaş/Psikolog - DE/HB Koçu

    YanıtlaSil
  3. Canim ellerinize saglik. Kisilik analizim tam beni anlatiyor. Yaptigin kombinasyonlar da zaten benimmis hissi verdi bana demek ki tam dogru. Yani bu kadar olur, muhtesem bir gozun ve insana gore kiyafet analizi yetenegin var, ic gudulerin de buna destektir muhakkak. Sergio Rossi ayakkabilarim senin sectiklerine benzeyen acik yesil ve cok yakin bir tarz.

    - Tamar Zeynep Aşkar/ Oyuncu

    YanıtlaSil
  4. Dolly’cim yaptığın bu çok özel çalışma için çok teşekkür ederim. Astrolojik yorumlarında kişilik özelliklerimle ilgili saptamalarınız kesinlikle çok doğru saptamalardı.. Kendimi gördüm gerçekten.
    Benim için hazırladığın kıyafetlere gelince gerçekten müthişler. Hepsine bayıldım. Kıyafetler, aksesuarlar, çantalar, ayakkabılar hepsi harika. Özellikle de bunu benim karakter özelliklerime uygun olarak hazırlamış olman çok anlamlı. Bu gözle hazırladığın kıyafetlere bakmak çok keyif verici. Seçtiğin renkler ve yarattığın stiller beni yansıtıyor gerçekten. Ne diyebilirim; sen bu işi biliyorsun. Eline, yüreğine sağlık.

    - İlknur Üstündağ / Yapımcı&Sunucu

    YanıtlaSil
  5. cok cok cok tesekkurler bu guzel, anlamli, dusunceli ve zevkli hediye icin... sayenizde hem kendimin en guzel halini buldum, hem de sizin fiskiran tatliginizi..
    kocamannnnn opuyorum, sevgiler :)

    - Vanessa Taragano

    YanıtlaSil