5 Ağustos 2012 Pazar

Hayallerindeki Tek Engel Sensin dedim kendime

















Bu hafta kendim için bir dilek diledim ...
“Dolly hayallerindeki tek ENGEL sensin lütfen CESARETİNİ ve İNANCINI yitirmeden devam et” dedim.
Ve bugün sevgili dostum Yeliz Rüzgar  aracılığıyla harika bir eğitime katıldım

ŞAPKA KOÇLUK EĞİTİM DANIŞMANLIK merkezi, Cesur ve ışık dolu bir kadın olan
Müge Çeviğin hayallerini fiziksele çevirdiği harika bir merkez Katıldığımız eğitimin adıda “Hayatın Direksiyonuna geçmek” Eğitimin amacı : Katılımcıların gerçek potansiyellerine ulaşmasını sağlamak

Evett evet tam da ihtiyacım olanın tam da ihtiyacım olduğu zaman geldiği bir eğitim
Cesaretimi nasıl tam gaz devam ettiririm ve inancıma nasıl sahip çıkıp pes etmeden devam ederimi bana deneyimlettiren harika ışıltılı bir çalışma oldu.

Bugünün bana mesajı ASLA HAYALLERİNİN PEŞİNİ BIRAKMA !
ASLA KORKULARINA YENİK DÜŞME!

Ve bugünkü enerjimi her daim yanımda taşımam için hangi renklerin yararlı olabileceğini araştırırken AKUAMARİN taşı dikkatimi çekti.
Akuamarin taşı, Cesaretinizi ve inancınızı yitirdiğiniz ve vazgeçme aşamasına geldiğiniz anlarda sizi yüreklendirir ve kendinize olan güveninizi yenilermiş.

Ve bundan yola çıkarakta bir çalışma yaptım umarım beğenirsiniz

Bana hayallerimde eşlik eden bütün ruhlara, TEŞEKKÜRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder