22 Ağustos 2012 Çarşamba

la petite Dolly


Kendimi bildim bileli kısa boyumdan, küçük benliğimden rahatsız olmuştum.
Sürekli kendime "neden ben",  "neden böyle kısayım, neden normal boyutlarda değilim" deyip deyip durdum.

Küçük yaşlarda da, çocukluğun acımasızlığından payımı aldım. Bücür mü denmedi, götten bacak mı denmedi, cüce misin sen mi denmedi, dendi de dendi.
Yıllar geçti ama dışımdan gelen bu sesler, içimdeki SESLER oldu ve hiç susmadı, kendimle bir türlü barışamadım.
Bana gelen güzel sözlere rağmen onları duymamayı tercih edip hep öbür sesleri seçtim. Seçtim diyorum çünkü bunlar sadece bizim seçimlerimiz :)
Dolly'nin hikayesi hep aynıydı sadece nerden bakmayı seçtiğimle alakalı olarak, baktığım yerleri gördüm sadece.

2011/2012 senesi bir sürü deneyim yaşadıktan ve gözlerimdeki perde aralandıktan sonra hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti.
Çok sevdiğim, fikirlerine değer verdiğim aynı zamanda eğitmen olan bir büyüğüm (bu arada laf aramızda gayette havalı bir bayandır) bana bir gün dedi ki  "Dolly, ben ne zaman kurumsal firmalara eğitim vermeye gitsem, genelde beni baştan aşağı süzen benim açığımı yakalamak isteyen bayanlarla karşılaşıyorum ama senin öyle bir tipin var ki hiç bir kadın seni RAKİP olarak görmez, her türlü ortama rahatlıkla girebilir, onlar gibi olabilir ve GÜVEN verici olabilirsin" dedi. Bu söz o kadar ruhumu okşadı ki. Beni bana ne güzel anlatmıştı.

Anladım ki bu kısa boy Allah'ın bana Öpücüğü yani nimeti aslında şükür ki.


Dollyninkiler olarak blog açtıktan sonra hep düşünüyordum, daha güzel bir isim nasıl bulabilirim tam beni yansıtan bana ait olan.
Ve o hafta çok değerli bir arkadaşım olan Richie Varonla yemek yerken bana bir anda ya sen ne kadar “La Petite” sin dedi.
Ne dedin, ne dedin dedim ? Tekrarladı  “La Petite” sin dedi.

O anda içimdeki küçük Dolly dedi ki evet yaaa işte benim Markam, Blogum, Kurumsalım bu olmalı.
Yıllardır kaçtığım kimliğim, tipim, boyum, küçüklüğüm benim MARKAM olmalı. Ondan kaçmak yerine onu kabullenen onunla daha çok IŞIK yaratan KÜÇÜK DOLLY !


Akşam ilk işim Tosun Paşam eve gelir gelmez ona logo yaptırmak oldu, üstüne bir de beni yansıtan karakter çizimi yaptırttım.

İşte şu anda size sunduğum logom, blogum ve karakter çizimimin küçük hikayesi 


Sevgilerle
La Petite Dolly 

3 yorum:

  1. Tosun Pasanin eline saglik... Moda sektoru gibi son derece materyal bir konuya spirituel bir yaklasim cok yakismis... Takipteyim dollycim...

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok tatlı ve naziksin
    çokkk teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Dolly cim bayımdımmm, bugüne kadar yapmaman hataymış takipçinim şekerim.

    YanıtlaSil