16 Ağustos 2012 Perşembe

Akmerkez de gezinti


Dün kendime 2 saat mağazaları gezmek için zaman ayırdım :) 



Tabi bunun içinde alışveriş merkezini tercih ettim veee kendimi Akmerkeze attım.
Bilenler bilir eskiden Akmerkez; Etiler civarındaki bütün elit kitleyi çeken, her sezon içiyle dışının görüntüsünde harika ışıltılar ve conseptler hazırlayıp insanları büyüleyen harika bir mekandı.

Oradaki cafelerde yer bulmak için insanlar resmen emekli kuyruğu gibi kuyruklar oluşturup saatlerce beklerlerdi.



İşin özü eskiden Akmerkeze gitmek HAVALI bir şeydi :)



Gel gör ki nerede o eski Akmerkez nerede şimdi gittiğim o mekan.
Mağazaların bazıları kapanmış terk edilmiş gibi üstü örtülü brandalar
Acaba kırk yılda bir, bir müşteri gelir mi diye kapıya bakan çalışanlar
Ve tabiki Ramazan dolayısıyla bomboş olan yemek katı
Neyse kendimi AKMERKEZİ kapatmış önemli biri gibi hissedip dükkanlar arası gezinmeye başladım :)))




Yazdan Sonbahara geçerken ki ara sezonları hiç sevmem, tasarımlar ne yaza ait ne sonbahara aittir ve de pahalıdırrr, eee bunları alıp hangi arada derede giyeceğim derim vede almam
Bir başka hususta her mağazanın resmen birbiriyle kopya edermişçesine koyduğu ürünler
sizler için seçtiğim bu renk geçişli çantalarda onlardan biri Mudo dan Zaraya, Zaradan Mangoya kadar her markanın sergilediği çantalar
Kimisi yeni sezona koymuş açıkçası yersen yapmış ve yüksek fiyat koymuş
Kimide indirim sezonuna koymuş ucuza satarım olmadı yeni sezona koyarım demiş sanırım
Fikrimi söylemem gerekirse Çantalar harika tamda benim tarzım ama çantamın aynısını her köşe başı birinde görmek ister miyim HAYIRRRRRRRRR :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder