11 Ağustos 2012 Cumartesi

Güneşin Güneşini Parlattık



Sevgili Güneşle bugün kısa da olsa harika bir deneyim yaşadık.
Yeni erkek arkadaşıyla buluşmanın heyecanını yaşayan ve kendine özen gösteren Güneşçim
Bugün heyecanla bana dedi ki "dolly, erkek arkadaşımla buluşucam nasıl görünüyorum"
dedim ki güzel görünüyorsun ama önemli olan bugün böyle rahat günlük salaş kıyafetlerle mi gitmek istiyorsun :)
ve bir anda spontane olarak karar verdik hadi buluşalım ve sana yeni bir şeyler alalım

kendi kendime düşündüm, Güneşi daha renkli ve vucudunun kıvrımlarını doğru şekilde kullanarak nasıl giydirebilirim :)

45 dakikamız vardı ve tek nokta atışı mağaza şansımız vardı çünkü tam 1 saat sonra beyaz atlı prensiyle buluşacaktı
Metrocitye yakın olduğumuzdan orada buluştuk ve direk ZARA ya girdik.

İlk başlarda ona seçtiğim parçalar için birazcık dirensede sonunda "Sana Güveniyorum ve kendimi akışa bırakıyorum " dedi
heh dedim işte İDEAL DANIŞANIM böyle olmalı :)

Güneşle birkaç bir şey denedik ve hepsinde farklı bir Güneş ortaya çıktı
kiminde seksi GÜNEŞ, kiminde sevimli GÜNEŞ, kiminde Smart Casual GÜNEŞ
ama en önemlisi vucudunu doğru kullanıp doğru parçalar giydimi kendini KEŞFEDEN ve MUTLU olan GÜNEŞ !

Veeeee en sonunda onu hem spor, hem havalı, hemde şık gösteren bir seçimde karar kıldık
Renkler doğru kullanıldığı zaman insanın makyaja bile ihtiyacı kalmıyor, kırmızı şortuyla o kadar parlıyordu ki makyaja bile gerek kalmadı :)

Ben tam 45 dakika sonra onu sırıtan ve mutlu bir suratla bırakıp evime yani Tosun Paşama doğru yol almıştım bileee :)
 
 
***Güneş Cansever e teşekkürler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder