24 Ekim 2012 Çarşamba

HOKUS POKUS !



Bugüne kadar hep neyim eksik, bende ne yok ile uğraştım. 
Olmayanı kurcaladım...

Bu konu hem spiritüel, hem fiziksel, hem zihinsele yayılınca kendimi
yorulmuş buldum. Bu kadar spiritüel iş ile uğraşmama rağmen bazen 
zamanı değil ise ne yaparsan yap kafan basmıyor. İşte ben de bir süre 
böyle ortalarda dolaştım.


Günlerden bir gün, sevgili Ayşegül Yücel Gürerk ile Burcu Şahbaz'ın
hayallerini gerçekleştirdiği projeleri Common Purpose - Meridyen 5
etkinliğine katılma şansını elde ettim.

Etkinliklerinden birinde, İdil Türkmenoğlu'nun konuşması beni salladı.
Salladı diyorum çünkü söylediği bir cümle benim basmayan kafamın sanki
düğmesini çevirdi.
Nasıl paslanan ve uzun süredir kullanılmayan motoru çalıştırırsınız,
garip sesler çıkarır belki de biraz duman çıkar ve hoppp sonunda
çalışmaya başlar ise benim ki de o hesap çalışmaya başladı.

İdil Türkmenoğlu aslında çok kolay bir kavramdan bahsediyordu, her
insanın eksik olan yanları var onlar zaten eksik yapacak bir şey yok
tabiki de geliştirilir ama bir yere kadar.
Fakat kişilerin bir de Allah vergisi yetenekleri ve güzellikleri var.
Asıl onların üzerine eğilirsek onları geliştirirsek, eksiklerimizi
görmeyiz ve yeteneklerimiz ile daha fazla tatmin olur motivasyonumuzu
arttırır ve olduğumuz ortamlara da yararlı oluruz.

İşte o gün bugün düşünüyorum, madem hem eksik hem artı yerler var
bunları nasıl dengelerim.
Örneğin, madem minyonum ve çoğu kıyafet olmuyor peki o zaman bende
kendime has parçalar ile güzel bölgelerime dikkati çeker, eksik
bölgeleri kapatırım stilimi öyle yansıtırım dedim.

Aynı benim gibi, hepimizin böyle dertleri olduğuna eminim.
Vücudumuzda bazı yerlerimiz büyük ise bunları kendimize dert edip
üzülüyoruz. Bazılarımız ayna ile küsüyor bazılarımız ise sürekli
aynaya bakıp Allah'ım ben ne yapacağım diyor. (Bu arada sakın yalnış
anlaşılmasın bunları dert etmeyin bol bol yemek yiyin kiloları yapın
şişmanlayıp sağlıksız olun demiyorum aman DİKKAT!)


Bunlardan yola çıkarak size küçük bir çalışma yaptım.


Eğer göğüsleriniz küçük ise siz bundan hoşlanmıyorsanız, bilin ki
kadınları kadın yapan çok güzel bölgelerimiz var. 
Ve bu güzel bölgelere fokus yaparak eksik olan bölgeleri de arka plana almış 
oluyoruz. Yani bir nevi HOKUS POKUS!
Göğüs bölgesi küçük ise ne yapıyoruz; gerdana ve boyuna 
harika bir takı takarak ilgiliyi oraya çekiyoruz.
Hoppp alan memnun satan memnun hem de moraller de memnun :)













3 yorum:

  1. Dolly'cim Çok güzel bir yazı ve samimi duygularını paylaştığın için teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Dolly, hem çok zevklisin hemde kendini yazıyla çok güzel ifade ediyorsun, teşekkürler

    YanıtlaSil