22 Şubat 2013 Cuma

DÜNYACA ÜNLÜ “KOÇLUĞUN BABASI OLARAK ANILAN – TONY ROBBİNS” İLE HAYAT BİR DAHA ASLA ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK!



Bu ay hepimiz bir sürü olumsuz olay, ölümler, kazalar vb. sıkıcı olaylar duyduk, gördük, okuduk. Sanki belalar yakamızı bırakmıyormuş gibi geldi ve hepimiz kendimizi sorgularken bulduk.
Kimilerimiz “ya bunlar benim de başıma gelirse” dedi, kimilerimiz “hadi toplu dualara başlayalım” dedi. Kimimiz daha çok kişisel gelişim konularına ağırlık verdi kimimiz de belki isyan etmeyi seçti. Ama aslında bence, iyi veya kötü bütün bu olaylar ruhumuzuUYANDIRMAK içindi!
Evren bize aslında bıyık altından diyor ki, bu olaylar olmadan evvel neredeydiniz? neden benle konuşmuyorsunuz? neden ruhunuzu duymuyorsunuz? neden etrafınızdakileri önemsemiyor paylaşmıyorsunuz? neden af etmiyorsunuz? neden sevmiyorsunuz?
Ben size bu felaketleri gösterince mi uyanıyorsunuz? VALLA NE DESE HAKLI! 
Bende bundan yola çıkarak kişisel gelişim organizasyonlarını araştırıp sizler için yararlı olan bir tanesini önermek ve tanıtmak istedim. Çünkü belkide bu süreçte ihtiyacınız olan şey TAM DA BUDUR!
Kişisel & Organizasyonel Gelişim ve Enerji Uzmanı Yeliz Rüzgar çok güzel bir işe soyundu. Dünyaca ünlü  “Koçluğun babası olarak anılan – Tony Robbins” eğitimlerine50 TÜRK katılımcıyı götürmeyi hedefliyor.
Bu eğitim, hem çok ucuz hemde çok kapsamlı bende merak ettim bu işin sırrı nedir diye sordum. Yeliz Rüzgar da tek tek anlattı :)
* Yeliz Rüzgar kısaca kimdir? 
Yeliz Rüzgar merkez ofisi Los Angeles, Kaliforniya’da bulunan YR International Koçluk ve Danışmanlık firmasının kurucusu ve Anthony Robbins Türkiye organizasyonun lideridir. Ünlülerin Ayurveda Guru”su Deepak Chopra, Yaşam Koçluğunun Yaratıcısı” Anthony Robbins ve “NLP’nin Kurucusu” Richard Bandler ile egitimlerini tamamlamakla kalmayıp beraber projelere imza atan - Tom Hanks, Julia Roberts, Madonna, Gwyneth Paltrow ve Joe Pesci’nin spiritüel ve holistik danışmanlarıyla birlikte çalışan, 
-        Okan Bayülgen,
-        Seray Sever,
-        Şahan Gökbakar,
-        Selçuk Yöntem,
-        Ragıp Savaş,
-        Nilgün Belgün gibi isimlerle enerji çalışmaları yapan
kişisel ve organizasyonel gelişim ve enerji uzmanıdır.
* Çalışmalarından kısaca bahseder misin?
Kişisel & Organizasyonel Gelişim ve Enerji Uzmanı Yeliz Rüzgar,
-        2007’den bu yana;
-        Amerika Birleşik Devletleri’nde da Los Angeles, San Diego, Las Vegas ve New York’ta;
-        Türkiye’deyse İstanbul, Ankara, Eskişehir, Bursa, İzmir ve Gaziantep’te
-        Yüzlerce insanın hayatını dönüştüren INSPIRE.ENERGIZE.TRANSFORM “workshop” larını hem kişisel gelişim merkezlerinde hem de kurumlarda yapmaktadır. Senede sadece 4 adet koçluk için danışan almaktadır. 2013 icin bu sayı şimdiden dolmuştur. 
* Yeliz Rüzgar bildiğim kadarı ile zaten Tony Robbins tanışmadan evvelde yaşam koçluğu yapıyordu,  yaşam koçluğu yaparken neden böyle bir eğitim almak istediğini kısaca alabilir miyiz? 
1996 yılında NLP ile tanıştım, bu dönemde Gestalt Terapi, Psikodrama, Aile Dizimi derken kendimi bu kavramların en derin çalışmalarının yapildigi yer Kalifornia ya da buldum. Son 10 senedir de orada yasiyor ve çalışmalarıma devam ediyorum.
Los Angeles’a yerleştiğim ilk sene Tony Robbins organizasyonlarına katılmış ve hayatı tamamen değişmiş bir kız ile tanıştım. Hadi sende gel 4 günlük “İçindeki Devi Uyandır” eğitimine dedi. Önce çok direndim. Richard Bandler, Tad James, Hypnosis Motivation Institute gibi yerlerden birden fazla kez NLP Eğitmenin Eğitimi çalışmalarını yaptığımdan neden Tony Robbins’e gitmem gerektigin bir türlü anlayamamıştım. Fark ettim ki eventlerine katılmadan Tony Robbins’e karşı bir ön yargım vardı. Ve biliyorum ki şayet bir “yargı” var ise muhakkak kendim ile değiştirmem ve fark etmem gereken bir süreç vardır diyerek Atlanta’ya uçtum bu ilk gününde ateş üzerinde yürünen 4 günlük eğitime katılmak için. Hemde finansal olarak en sıkışık olduğum dönemde… 
Bu eğitimi almak istememin nedeni kendime ve işime yatırım yapmak, Tony Robbins gibi “Koçluğun Babası” olarak anılan bir lideri canlı görmek ve ileride yapacağım eğitimler için nasıl bir sistem oluşturduğunu görmek içindi. 

* İnsanlar, bu kadar çok eğitim varken neden Tony Robbins eğitimlerini seçsin? 
Katıldığım ilk “İçindeki Devi Uyandır” organizasyonunda öğrendim ki, her hangi bir Tony eğitimine katılımcı olarak yer alan bir kişi, ömrü boyunca istediği her an katıldığı o eğitime ücretsiz olarak tekrar katılma şansına sahip! Hemde başkalarının yaşamlarının dönüşümüne asistanlık ederek! Yani siz bir eğitim satın almıyorsunuz, ömür boyu sürecek olan bir yatırım yapıyorsunuz.
Tony Robbins “Koçluğun babası” olarak anılıyor ve bugüne kadar seminerlerine 3 milyonun üzerinde kişi katılmış. Çalışma ve metotlarından tüm dünyada 100 milletten 35 milyonun üzerinde insan faydalanmış. Şu anda dünyada 40 milyon kişinin hayatına dokunmuş ve dönüşümün yolunu açmış başka bir eğitmen yok. Micheal Dell, Donald Trump, Anthony Hopkins, Quincy Jones, Donna Karan, Oprah, Micheal Jordon, Serena Williams gibi dallarında lider olan kişiler ile çalışmış, hayatlarının dönüm noktalarında onlara koçluk ederek, yaşamlarını bir sonraki seviyeye çıkarmış. American Express dünya uzerinde kişisel ve iş yaşamınızı, özellikle bu ekonomik kriz döneminde, dönüşüme uğratabilecek 6 kişiden biri Tony Robbins dir diyor.
Ve ben alanlarında EN İYİ olan ile çalışmayı severim, Tony Robbins de bunlardan biri!










* Aldığın bu eğitim sana ve hayatına neler kattı?
Aldığım eğitimden daha çok, ikinici kez asistanlık yapmaya gittiğimde hayatım kökten değişti. İMKANSIZ diye bir şey olmadığını, gerçek engellerin dışarıda değil, zihnimizin içinde olduğunu ayakları olmayan Avustralyalı bir kıza ateş üzerinde yürümesi icin asiste ettigimde deneyimledim.




















Tony Robbins, bilgi olarak zihnim ile öğrendiğim tüm kişisel gelişim kavramlarını, fiziksel hayatta deneyime dönüştürüp, içselleştirmeme fırsat sağladı. Yaşam Benim İçin bir daha asla aynı olmadı ve şimdi bunu başkalarının deneyimlemesi icin bir misyon edindim, Tony Robbins egitimlerine gruplar goturerek gerceklestiriyorum bu misyonu. Bu egitime gidemeyenlere de Inspire.Energize.Transform isimli workshoplar düzenleyip en öz bilgilerini paylaşıyorum.
















Röportajın geri kalanı için tıklayınız 

http://www.lapetitedolly.com/archives/1054



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder