2 Eylül 2012 Pazar

Uçuyorummmm










































Uçuyorummm
Uçuyorummm
Uçuyorummm

Ama oda ne aşağı doğru düşmeye başlıyorum …
Ve bir anda kalp çarpıntısı ve kısık kısık nefes alıp verirken kendimi sıcak yatağımda buluyorum.

Benim gibi bir çok kişi rüyasında uçtuğunu ve sonra bir anda düştüğünü görüp sıçrayarak uyanmış mıdır bilmiyorum ama rüyayla gerçek arasındaki o ince çizgideyken bir anda bu yürek hoplaması ile uyanmak beni hep etkiler.

Kuşlar kadar özgür olup uçma hissini tattıktan sonra bunu yapamayacak olmam mı beni mutsuz eden yoksa uçarken yere çakılma korkusu mu kalbimi çarptıran.

İçimde beni tutsak eden o kadar çok düşünce, şüphe, korku var ki.
Bunları fark ettiğim anda aynı KUŞLAR gibi kaygısız, zamansız ve telaşsız doğanın kollarına bırakmak istiyorum kendimi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder